Έλα στον έβδομο ουρανό

Νύχτωσε για τα καλά.  Βγήκα στην βεράντα. Κάθισα με την πλάτη στην θάλασσα. Τα μάτια στο βουνό. Στον ουρανό τα αστέρια άπειρα. Κατέβαιναν χαμηλά και αγκάλιαζαν τις γυμνές κορφές του. Τις τριγύριζαν παιχνιδιάρικα, τις χάιδευαν με φωτεινά δάχτυλα, τις στόλιζαν σαν Χριστούγεννα. Και στην κορυφή του ψηλού λόφου να, ακουμπά  λαμπρό άστρο και το στεφανώνει με αρχοντιά και μεγαλοπρέπεια.

Έμεινα να κοιτώ γοητευμένη, μαγνητισμένη  τα παιχνιδίσματα του ασημιού  πάνω στο μαύρο της νύχτας. Ταιριάζει τόσο όμορφα το μαύρο με το ασημί. Το βλέμμα μου μπλέχτηκε στον όμορφο συνδυασμό. Έμεινα να τον θαυμάζω μαγεμένη. Κι όταν το ασημένιο αστέρι από την βουνοκορφή  άρχισε να κατεβαίνει λικνιστικά στην πλαγιά, καμία έκπληξη δεν ένοιωσα.   Έβλεπα την ασημένια φωτεινή μπάλα να γλιστρά με σκέρτσο, να σκορπά απλόχερα το φως της στο γυμνό  τοπίο, να χαρίζει ασημένια χαμόγελα παντού, καθώς κατέβαινε, και να ξοδεύει απλώχερα γύρω αρχοντιά και μεγαλοπρέπεια. Έμεινα να την ακολουθώ με το βλέμμα μου στο ταξίδι της.  Την είδα να ακουμπά απαλά στους πρόποδες και να στέκεται υπερήφανα στα τέσσερα πόδια της. Από τους ώμους της άνοιξαν διάπλατα δεξιά και αριστερά φτερούγες τεράστιες, δυνατές, χρυσαφένιες, που φώτισαν ένα γύρω το τοπίο, καθώς τις τίναξε.  Ο Πήγασος, ψιθύρισα με θαυμασμό. Ασημένιος Πήγασος με χρυσά φτερά στους ώμους, έτοιμος για ένα μεγάλο ταξίδι, για άλλους τόπους, ονειρικούς, μαγικούς, για άλλους ουρανούς. Χωρίς σταθμό, το θεϊκό άτι διέσχισε χωράφια, άλλα χορταριασμένα, άλλα γυμνά και με το κεφάλι ψηλά με πλησίαζε. Τότε προβληματίστηκα. Πού πάει τελικά; Σε μένα; Με τούτο και με κείνο η απόσταση μεταξύ μας όλο και λιγόστευε. Μια δρασκελιά μόνο και με ένα σάλτο βρέθηκε στην βεράντα και στάθηκε μπροστά μου. Έβαλα πολύ μέλι στην φωνή μου.

-Τι γυρεύεις; Γιατί άφησες τα απέραντα παλάτια σου; Εδώ κάτω μόνο μιζέρια θα συναντήσεις, κακία και μίσος, φόνο και αίμα, θάνατο. Εμείς οι άνθρωποι ακόμη δεν ξεφύγαμε από το θηρίο μέσα μας.

-Ήλθα να σε πάρω, να σε οδηγήσω στους επτά ουρανούς, μίλησε με μεταλλική φωνή. Εκεί θα βρεις την ανθρωπιά που ψάχνεις. Γιατί αυτό αναζητάς, το έβλεπα στα μάτια σου, καθώς με κοιτούσαν με πάθος να ερωτοτροπώ με  την κορυφή του γυμνού λόφου. Έλα μαζί μου, θα σε πάω σ’ έναν κόσμο αγγελικό. Εκεί οι άνθρωποι ζουν αρμονικά, σέβεται ο ένας τον άλλον, αγαπάει ο ένας το άλλον πραγματικά. Στον έβδομο ουρανό η θεϊκή  ρήση «αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν» πραγματώνεται κάθε στιγμή. Ο καθένας γνωρίζει τις ανάγκες του άλλου και μοιράζεται μαζί του άγια ζωή.  Δεν υπάρχει πόνος ούτε πίκρα, δεν υπάρχει καημός ούτε θλίψη. Μια απέραντη ευδαιμονία κυριαρχεί.  Οι  άνθρωποι εκεί νοιώθουν ασφαλείς και σίγουροι, δεν αγωνιούν για το τι θα τους ξημερώσει.

Άκουγα το άτι να μου μιλάει για τον παραδεισένιο έβδομο κόσμο και ήδη βρισκόμουν με την σκέψη μου ανάμεσα σε αυτούς τους πανευτυχείς και αγνούς ανθρώπους, τους γεμάτους αγάπη, ηρεμία και σιγουριά. Τριγύριζα ανάμεσά τους, τους αντιλαμβανόμουν να κοιτούν ο ένας τον άλλον με στοργή.  Εμένα όμως δεν με κοίταζαν, σαν να μην υπήρχα.  Προσπάθησα να ακουμπήσω κάποιον από αυτούς που περνούσαν δίπλα μου, μα το χέρι μου έπιασε το κενό. Επέστρεψα στην ματωμένη γη μας.

-Δεν μπορώ ακόμη να πάω εκεί, ομολόγησα στο φτερωτό άτι με πίκρα,  και ούτε ξέρω αν θα μπορέσω ποτέ να βρεθώ ισότιμα ανάμεσά τους. Έχω πολύ δρόμο ακόμη να βαδίσω, αναστέναξα, μέχρι να νικήσω το θηρίο μέσα μου, γιατί τότε μόνον θα με δεχτούν στον έβδομο ουρανό οι αγνοί. Άσε με ακόμη στις συμπληγάδες  μου. Τις συνήθισα, ξέρεις, και μπορεί και να μου λείψουν.

Δεν μου απάντησε. Ούτε προσπάθησε περισσότερο να με πείσει. Αργά και σταθερά μου γύρισε τα υπερήφανα καπούλια του και άρχισε να απομακρύνεται. Επέστρεφε στην θέση του σκορπίζοντας γύρω του ασημόχρυσο  φως και ομορφιά. Και όσο μάκραινε, γινόταν ένα αστέρι, ώσπου χάθηκε. Ξημέρωσε πια.

 

 

 

Σχολιάστε

