Ευχαριστήριο

Με ρώτησε μια νεαρή φίλη γιατί δεν δημοσίεψα τίποτε σχετικά με τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου και τα αποτελέσματά τους. Η ερώτηση τέθηκε σωστά, γιατί το γεγονός με αφορούσε άμεσα, αφού έβαλα υποψηφιότητα με το συνδυασμό του Νίκου Σαράντη και δεν εκλέχτηκα.
Δεν ήθελα να γράψω τίποτε σχετικά, προτού περάσει ο συναισθηματικός φόρτος των αποτελεσμάτων, γιατί δεν ήθελα να φανώ πικρόχολη. Μαθαίνεις όμως με το χρόνο, πληροφορείσαι και πικραίνεσαι βαθύτατα, όταν βεβαιώνεσαι πως άνθρωποι, που θεωρούσες φίλους, αποδείχτηκαν κατώτεροι των συναισθημάτων σου. Είναι οι στιγμές που θυμάμαι κάποια λόγια, τα οποία ειπώθηκαν από ανθρώπους που έγραψαν ιστορία. Για παράδειγμα ο μεγάλος συγχρονος Έλληνας Ιωάννης Καποδίστριας έλεγε: «Από τον πηλό που έχουμε, φτιάχνουμε τα κανάτια μας». Κάποιος άλλος, δεν θυμάμαι τώρα, υποστήριζε πως οι λαοί έχουν τους ηγέτες, που τους ταιριάζουν. Άλλος πρόσθεσε πως και οι ηγέτες έχουν τους συνεργάτες που τους ταιριάζουν.
Δεν πρόκειται να κατηγορήσω κανέναν. Ούτε να απολογηθώ θέλω. Ο κόσμος των Αγίων ξέρει. Έκανα το καθήκον μου χωρίς κανένα ίδιο όφελος, σε όποιο πόστο βρέθηκα ως Δημοτική Σύμβουλος. Όπως δούλεψα και ως καθηγήτρια στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας και συνεργάστηκα με τους μαθητές μου. Οι μαθητές μου και οι γονείς τους το γνωρίζουν καλά. Ήταν μια πορεία ζωής, μια ιστορία. που τη χαρακτήρισε η ανιδιοτελής αγάπη, η δικαιοσύνη, η ειλικρίνεια συναισθημάτων, η άδολη διάθεση της προσφοράς. Και τα λάθη μου είχαν τουλάχιστον το ελαφρυντικό της καλοπροαίρετης συμπεριφοράς.
Για όλους αυτούς λοιπόν τους λόγους οφείλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της ψυχής μου όσους με ψήφισαν, γιατί μου έδειξαν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους. Το ίδιο επίσης θερμά ευχαριστώ και όσους δεν με ψήφισαν. Ούτως ή άλλως δεν έχω λόγο να αμφισβητώ την αγάπη τους. Σε κάθε ευκαιρία που έχω να συνομιλώ μαζί τους, μπορώ να διακρίνω την εκτίμησή τους προς το πρόσωπό μου. Κι αυτό για μένα είναι η καλύτερη ψήφος. Κατά συνέπεια υπόσχομαι στους συνδημότες μου πως και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου θα βρίσκομαι κοντά τους και η φωνή τους θα γίνεται για μένα όπλο να παλεύω, να αγωνίζομαι για τα προβλήματά τους, τα προβλήματά μας, τα προβλήματα της νέας μας πόλης.

Σχολιάστε

